Upravljanje kvalitetom - ISO 9001
ISO 9001 omogućuje organizacijama svih vrsta i veličina, diljem svijeta, da isporuče proizvode i usluge koje ispunjavaju zahtjeve najsuvremenijih međunarodnih pravila poslovanja. Dokumentirani sustavi upravljanja kvalitetom također služe povećanju zadovoljstva kupaca i poboljšanju internih procesa. Više od milijun organizacija diljem svijeta već se suočilo s izazovima ovog međunarodnog standarda.
Pogodnosti za klijente
Mnogo je razloga i argumenata u korist uvođenja sustava upravljanja kvalitetom u skladu s normom ISO 9001:
- Dokaziva kontrola upravljanja kvalitetom prema suvremenim međunarodnim standardima
- Stvarna mogućnost povećanja orijentacije prema kupcima i povećanje zadovoljstva kupaca
- Smanjenje broja reklamacija, smanjenje troškova i povećanje učinkovitosti resursa i osiguranje pravne sigurnosti
- Kontinuirani fokus na procese i njihovo poboljšanje što dovodi do smanjenja troškova i vremena potrebnog za realizaciju aktivnosti
- Promoviranje razvoja organizacije, interne komunikacije, motivacije i uključenosti svakog zaposlenika
- Poboljšanje procesa upravljanja znanjem u organizaciji
- Uspješna certifikacija ponekad je dio poslovnog puta za suradnju s kupcima i dobavljačima
- Povećanje vrijednosti organizacije
- Temelj za organizacijekoje teže izvrsnosti u poslovanju