Ciljani audit temelji se na procesnom pristupu koji prati tijek rada marketinga i prodaje u praksi. Riječ je o sustavnoj analizi zrelosti marketinških i prodajnih procesa. Neovisni stručnjak analizirat će stanje s referencom na temeljni model. Pokazat će se jake strane i konkretne prilike za daljnji razvoj. U pripremi za ovu procjenu, karakteristike i pitanja specifične za tvrtku bit će integrirani u model.
Rezultat će biti dobro utemeljena i sljedljiva procjena zajedno s analiziranim marketinškim i prodajnim procesima te odgovarajućim podprocesima. Završno auditno izvješće bit će raščlanjeno u sažetak u kojem će se sažeti cjelokupna slika koja je stvorena, te temeljne lekcije naučene iz audita – koji će biti nadopunjeni konkretnim naznakama operativnih menadžera.
Što se tiče auditne dokumentacije, naša tvrdnja da osiguramo da su savjeti i preporuke usmjereni na provedbu jednako važni kao i naš zahtjev za sljedivosti identificiranih stanja stvari.
Mnoge se tvrtke sve više suočavaju s pritiskom troškova ili djeluju na tržištima koja su osjetljiva na cijene i kojima dominira grabežljiva konkurencija. U ovom okruženju sve je važnije razviti učinkovitu marketinšku i prodajnu strukturu. U tom je razvoju od odlučujuće važnosti dubinska (samo)refleksija. Upravo u ovoj situaciji pregled statusa marketinga i prodaje optimalno odgovara da dobije valjanu sliku o dva ključna pitanja: radimo li u marketingu i prodaji prave stvari (učinkovito) i radimo li i ovaj posao ispravno (učinkovito )?
- Želite li imati neovisnu procjenu zrelosti vašeg marketinškog i prodajnog procesa?
- Želite li identificirati slijepe točke u procesu prodaje? Želite li razumjeti je li nedostatak uspjeha u prodaji posljedica vaših procesa?
- Želite li biti sigurni da se klijenti ili prilike ne izgube na sučeljima između igrača?
Sa zadovoljstvom ćemo vas podržati u vašem načinu usmjeravanja fokusa na stvari u marketingu i prodaji koje su stvarno relevantne.
- prilagođavanje pitanja i pristupa specifičnim značajkama organizacije (osiguranje odgovarajućeg referentnog okvira za ocjenjivanje)
- detaljan pregled/procjena marketinških i prodajnih procesa tako da identificirani kriteriji zrelosti mogu pomoći u analizi i procjeni vještina i sposobnosti i procedura unutar organizacije jednako kao i postignutih rezultata
- razrada snaga i relevantnih prilika i područja djelovanja u odnosu na procese relevantne za marketing i prodaju
Samo izvucite prilike za budućnost vaše organizacije.
Organizacije koje bi željele povećati učinkovitost svoje prodajne strukture, ali možda nisu točno identificirale prepreke ili bi jednostavno htjele neovisnog stručnjaka da prikaže situaciju iz drugačije perspektive.
- strateški rad
- planiranje i kontrola
- Marketing
- portfelj usluga, vrijednost ponude
- stjecanje kupaca, briga o kupcima
- stjecanje narudžbe
- upravljanje potraživanjima
- strukture i osoblja