ISO 10001: 2018
Upravljanje kvalitetom - Zadovoljstvo kupaca - Smjernice za kodekse ponašanja za organizacije
Ovaj dokument pruža smjernice za planiranje, projektiranje, razvoj, implementaciju, održavanje i poboljšanje kodeksa ponašanja za zadovoljstvo korisnika. Ovaj dokument je primjenjiv na kod proizvoda i usluge koji sadrži obećanja koja organizacija daje kupcima u vezi sa svojim ponašanjem. Takva obećanja i povezane odredbe imaju za cilj povećanje zadovoljstva kupaca. Dodatak A daje pojednostavljene primjere elemenata koda za različite organizacije.
U ovom dokumentu, pojmovi "proizvod" i "usluga" odnose se na izlazne elemente organizacije koji su namijenjeni korisniku ili ih korisnik zahtijeva. Ovaj je dokument namijenjen za korištenje od strane bilo koje organizacije bez obzira na vrstu, veličinu ili proizvode i usluge koje pruža, uključujući organizacije koje osmišljavaju kodekse ponašanja za zadovoljstvo korisnika za korištenje od strane drugih organizacija. Dodatak C daje smjernice posebno za male organizacije. Svrha ovog dokumenta je kodeks ponašanja za zadovoljstvo korisnika koji se primjenjuje na pojedinačne korisnike koji kupuju ili koriste robu, imovinu ili usluge za osobnu ili kućansku upotrebu, iako je primjenjiv na bilo koji kodeks ponašanja za zadovoljstvo korisnika. Ovaj dokument ne propisuje bitni sadržaj kodeksa ponašanja za zadovoljstvo kupaca, niti se odnosi na druge vrste kodeksa ponašanja, kao što su oni koji se odnose na odnos između organizacije i njezinog osoblja ili između organizacije i njezinih dobavljača.