Portfelj proizvoda

Javna uprava

Upravljanje kvalitetom u javnoj upravi

Upravljanje kvalitetom kao strateški čimbenik uspjeha postaje sve važniji u javnoj upravi. Kreatori politike i administratori dugo su razumjeli ogroman potencijal modernih sustava upravljanja kvalitetom.

Bilo da se radi o

  • uspostavljanju uspješnog alata za upravljanje ili o udaljavanju od tijela koje provodi standarde i zakone i propise, dok se usredotočuje na provedbu zakona, na pružatelja usluga usmjerenog na građane i korisnike,

  • ili na pojednostavljivanje ili ubrzavanje procedura i postupaka prilikom modernizacije uprave te na taj način poduzimaju važne sustavne radnje za provedbu proračunske reforme relativno jednostavno, učinkovito i nadasve održivo.
    Do sada javne uprave imaju iskustva u korištenju sustava kao što je korištenje sustava upravljanja kvalitetom – prvenstveno ISO 9001 – kao iznimno korisnih alata za provedbu. Također, daljnji razvoj prema integriranim sustavima upravljanja, a posebno bavljenje sustavom upravljanja okolišem prema ISO 14001, postaje sve važniji.

    Upravljanje kvalitetom dio je Lisabonske strategije Europske unije. U EU se korištenje upravljanja kvalitetom smatra dijelom reforme javne uprave koja doprinosi provedbi Lisabonske strategije.

Javna uprava i CAF

Upravljanje kvalitetom nudi javnoj upravi nove načine preuzimanja potrebnog i važnog zadatka za savršenu interakciju s trgovinom, industrijom i društvom u cjelini. Upravljanju kvalitetom imanentna je uprava koja stalno uči i razvija se.

Holističko upravljanje kvalitetom nudi mogućnost povezivanja i umrežavanja postojećih ili planiranih alata za modernizaciju, kao što su izračun ili kontrola troškova i učinka, te se suprotstavlja trendu promatranja modernizacije isključivo kao dijela poslovnog upravljanja. Upravljanje kvalitetom osmišljeno i koncipirano u tom smislu može dati važan doprinos cjelovitoj reformi javne uprave.

CAF – Zajednički okvir za ocjenjivanje

CAF je zajednički okvir za procjenu. CAF je europski sustav ocjenjivanja kvalitete pod motom "Unaprjeđenje organizacije kroz samoprocjenu". Stoga slijedi načela EFQM modela izvrsnosti. Kao sveobuhvatan sustav upravljanja kvalitetom, CAF identificira potencijale ("omogućavanje") i kvalitetu rezultata ("kriteriji rezultata"). CAF uzima u obzir sve dionike, uključujući društvene interese (okoliš, socijalna pitanja). CAF nije „pojam upravljanja“, tj. ne precizira na koji način i kojim alatima treba postići rezultate. Međutim, to također znači nedostatak sustavnih pravila koja su općenito apsolutno neophodna za jamčenje održivog poslovnog uspjeha. S druge strane, CAF se lako može kombinirati s drugim konceptima.

Samoocjenjivanje prema CAF-u zgodan je način pripreme za certifikaciju ISO 9001. Također, na ovaj način Quality Austria je kompetentan i iskusan partner u javnoj upravi pružajući informacije i obuku te podržavajući javnu upravu u preispitivanju situacije.

Certifikacija, verifikacija i validacija sustava

+385 99 654 6542