Motivacija i korist

Zahvaljujući sustavnom pristupu upravljanju, Upravljanje kontinuitetom poslovanja (BCM) pomaže u sprječavanju ometajućih incidenata, tj. narušavajući kapacitet isporuke organizacije. Ako se ovaj najgori scenarij dogodi, BCM pomaže u smanjenju utjecaja incidenta i omogućuje organizaciji da brzo i sustavno povrati sposobnost da nastavi isporučivati ​​proizvode ili usluge na prihvatljivim unaprijed definiranim razinama.

Organizacije s certificiranim sustavom upravljanja kontinuitetom poslovanja će, ako je potrebno, moći ponovno pokrenuti poremećene ili oštećene procese puno brže od tvrtki bez BCMS-a. Naše visoko povezano i globalizirano gospodarstvo zahtijeva lance opskrbe koji su sve pouzdaniji i neprekinuti. Čak i ako samo dio opskrbnog lanca vidi ometajuće incidente, to može biti opasno za cijelu grupu tvrtki. BCM pomaže sustavno osigurati da se kritični poslovni procesi identificiraju i analiziraju. Na temelju analize i utvrđivanja prioriteta, procesi će se osmisliti na način da se unaprijed spriječi nastanak neplaniranih poremećaja i omogući što brže prevladavanje smetnji.

Fokus ISO 22301 je na sustavnom razvoju organizacija kako bi se izbjegli ometajući incidenti i, ako to nije moguće, kako bi se osigurao brzi oporavak kapaciteta isporuke. ISO 22301 se može vrlo dobro kombinirati s ISO 9001: 2015, ISO 14001: 2015 kao i sa ISO 45001 (do sada OHSAS 18001), svi standardi se temelje na Aneksu SL.

Ciljevi

Sustav upravljanja kontinuitetom poslovanja ima za cilj omogućiti organizacijama da:

  • da se zaštitite od ometajućih incidenata;
  • smanjiti vjerojatnost njihove pojave;
  • da se sustavno pripremaju za takve incidente i reagiraju na njih;
  • i brzo se oporaviti od njih kad god se pojave.
Ciljna skupina
  • Sve tvrtke i organizacije
  • Osobe odgovorne za proizvodnju i/ili pružanje usluga
  • Menadžeri sustava kvalitete
  • Upravljači rizicima
  • Osobe odgovorne za nabavu i nabavu
Zahtjevi

Ključne karakteristike standarda formira BIA (Business Impact Analysis) i tako organizacija razvija i provodi planove kontinuiteta poslovanja (incident, poremećaj, hitan slučaj, kriza).

BIA se može shvatiti kao proces analize aktivnosti i učinka koji bi prekid poslovanja mogao imati na njih. Temelj za to je, u najširem smislu, poznavanje međuodnosa i interakcija između procesa i pristupa koji se temelji na riziku u kontekstu organizacije.

Certifikacija

Akreditirani certifikat prema ISO 22301.

Drugi relevantni standardi

ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001 (ranije OHSAS 18001), ISO 55001, ISO 41001, ISO 39001, ISO 31000

Naš ekspert

Nezavisnost. Kompetentnost. Pouzdanost.

Igor Panin

General Manager QAA d.o.o - Edukacija, certifikacija i evaluacija

Podržavamo vas u postizanju dugoročnih ciljeva!!

+385 99 654 6542